مشاوره رایگان : 09190809755 و 02191097275
جدیدترین بالابرها

یکی از بهترین و بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید کننده انواع بالابر اعم از فروشگاهی، خانگی، صنعتی و… شرکت ژیار صنعت ماهور است که در زمینه تولید انواع محصولات خود همگام با تکنولوژی و بسیار پیشرو می‌باشد.

این مجموعه با بهره‌مندی از دانش روز، متخصصین حوزه تولید بالابر و آسانسور و نیروی کار حرفه‌ای توانسته است تا بالابرهایی براساس نیازهای روز افراد و مجموعه‎‌ها تولید نماید. در ادامه به معرفی برترین و جدیدترین بالابرها در دنیا در سال 2023 می‌پردازیم.

با توجه به اینکه روز به روز مسیر تکنولوژی رو به رشد و توسعه است، لازم است با این مسیر همراه شد در غیر این صورت، از چرخه توسعه و پیشرفت خارج خواهیم شد.

بالابرها، از جمله دستگاه‌ها و تجهیزاتی می‌باشند که بسیار کارآمد هستند و باعث می‌شوند تا روند زندگی تسهیل یابد. یکی از دلایل این امر این است که در فرآیند تولید بالابرها از تکنولوژی‌های روز دنیا بهره‌بری می‌شود. از این رو، شرکت‌های تولید کننده بالابرها و آسانسورها لازم است در مسیر تکنولوژی و توسعه گام بردارند.

آشنایی با برترین و جدیدترین بالابرها در دنیا در سال 2023

شایان ذکر است که بسیاری از شرکت‌ها و کمپانی‌های مطرح در دنیا به منظور رفع نیازها و توجه به خواسته‌های مشتری، تلاش می‌نمایند تا محصولات مناسب‌تر و بهتر را به بازار معرفی نمایند. به منظور آشنایی با این کمپانی‌ها، در این بخش، قصد داریم تا تعدادی از آن‌ها را به شما معرفی نماییم.

بالابر ژیار صنعت ماهور

مجموعه ژیار صنعت ماهور از جمله شرکت‌ها و کمپانی‌های پیشرو و متخصص در زمینه تولید و ساخت انواع بالابر است که به دلیل دقت بسیار بالایی که هنگام طراحی، تولید و ساخت بالابر انجام می‌گیرد، تمامی بالابرها و قطعات تولیدی این مجموعه به لحاظ کیفیت، در سطح بسیار بالایی قرار دارد.

این مجموعه که در لیست برترین و جدیدترین بالابرها در دنیا در سال 2023 قرار دارد، به لحاظ ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی، سبب افزایش اعتبار و اعتماد برای مشتریان گردیده است. از دیگر مزایای شرکت ژیار صنعت، بهره‌مندی از کارشناسان متخصص و صاحب نظر است که علم خود را بر پایه دانش روز و تکنولوژی پیش می‌برند.

احترام و ایجاد اعتماد در مشتری به لحاظ سطح کیفیت بسیار مناسب، از جمله مواردی است که سبب شده است تا افراد و شرکت‌ها به لحاظ برخورداری از خدمات بی‌نظیر این مجموعه، همکاری طولانی مدتی را در نظر بگیرند.  

بالابر استیلتز

بالابر استیلتز نام یکی از کمپانی‌های معروف در کشور استرالیا می‌باشد که همواره تلاش نموده تا بهترین محصولات را برای مشتریان خود تولید و عرضه نماید و به عنوان یکی از برترین و جدیدترین بالابرها در دنیا در سال 2023 معرفی گردد.

اندازه این بالابرها کوچک است از این رو، قابل تشخیص نیز نمی‌باشد. بالابرهای تولیدی این مجموعه، از نوع بالابر خانگی است که نحوه طراحی آن برای ساختار داخلی منازل، مناسب می‌باشد.

این نوع از بالابرها یکی از برترین و جدیدترین بالابرها در دنیا در سال 2023 است که با ساختار و نحوه طراحی منازل انطباق بسیار زیادی دارد.

بالابر استیلتز

بالابر آمرگلاید

شرکت آمریگلاید از دیگر شرکت‌هایی است که در زمره برترین و جدیدترین بالابرها در دنیا در سال 2023 می‌باشد و از جمله شرکت‌های آمریکایی است که در زمینه ساخت و تولید انواع تجهیزات متحرک اقدام نموده است و محصولات بسیار مقرون به صرفه عرضه می‌دارد.

برخی از محصولات این کمپانی، تولید بالابرهایی است که در فضای باز مورد استفاده قرار می‌گیرند، بالابرهایی که برای آب و هوای مرطوب مناسب هستند. این نوع از بالابرها ضد رطوبت می‌باشند و در فرآیند تولید آن از متریال و موادی استفاده می‌شود که در برابر باد و باران، مقاوم می‌باشند.

 

بالابر آمرگلاید

 

بالابر ساواریا

کمپانی ساواریا همگام با رشد تکنولوژی، بالابرهای خود را به نحوی توسعه داده است که تبدیل به یکی از برترین و جدیدترین بالابرها در دنیا در سال 2023 شده است. این کمپانی به دلیل طراحی‌های متفاوتی که دارد، ظرفیت‌های بالایی را می‌تواند حمل و جابجا نماید.

بالابرهای این مجموعه برای پاساژها و فروشگاه‌ها بسیار مناسب است چرا که تا 6 تعداد توقف را پوشش می‌دهد و از این رو برای مکان‌های بزرگ‌تر بسیار مناسب است.

 

بالابر ساواریا

 

سخن پایانی

کمپانی‌ها و شرکت‌هایی که در این مطلب از وب سایت ژیار صنعت به شما معرفی نمودیم، از ویژگی‌ها و مشخصات بسیاری برخوردار می‌باشند و تلاش می‌نمایند تا محصولات باکیفیت‌تر و مناسب‌تری به لحاظ انطباق با نیاز و خواسته مشتریان، فراهم نمایند.

شرکت ژیار صنعت ماهور، یکی از بهترین و معروف‌ترین شرکت‌های تولید کننده انواع بالابر در کشور است که توانسته است مشتریان بسیاری را به لحاظ برخورداری از کیفیت بالا و خدمات مناسب، با خود همگام نماید.

برای دریافت مشاوره و ارتباط با کارشناسان، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید.

ژیار صنعت

ژیار صنعت

شرکت ژیار صنعت به صورت تحصصی در زمینه تجهیزات و دستگاه‌های لجستیکی ، بالابری و درب‌های اتوماتیک و هوشمند خدمات و محصول در سرتاسر کشور ارائه می‌دهد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی رضا
 حسین زاده
علی رضا حسین زاده

سلام برای ارتفاع دو طبقه حدود 8 متر و حمل وزن حدود 100 کیلو در استفاده خانگی حدود قیمت چقدر میشود؟