مشاوره رایگان : 09190809755 و 02191097275
آسانسور خانگی یا هوم لیفت

آسانسور خانگی یا بالابر هوم لیفت، بالابرهایی هستند که در منازل مسکونی و برای حمل افراد در یک ساختمان دو تا چهار طبقه، نیاز ساکنان را برطرف می‌نماید. این آسانسورها از ویژگی‌هایی همچون ایمنی بالا و مصرف کم برخوردار می‌باشد.

شرکت ژیار صنعت ماهور، در زمینه طراحی، تولید و عرضه انواع آسانسور خانگی یا هوم لیفت، دارای سالها تجربه و بسیار پرکار می‌باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر، می‌توانید با کارشناسان مجموعه ارتباط بگیرید.

به دلیل وجود پله‌های زیاد در ساختمان‌ها و مشکل ساز بودن آن‌ها، فناوری هوم لیفت توانسته است در این زمینه کمک بسیاری نماید.

باتوجه به این امر که در همه ساختمان‌ها، امکان طراحی آسانسور وجود ندارد و این امر نیازمند دریافت استانداردهای مشخص، معین نمودن محل نصب و … می‌باشد از این رو برای بسیاری از افراد، استفاده از آسانسور، امکان‌پذیر نمی‌باشد اما آسانسور خانگی یا هوم لیفت، این مشکل را حل نموده است.

آسانسور خانگی یا هوم لیفت چیست؟

آسانسور هوم لیفت، نوعی بالابر است که از امکانات و نحوه طراحی آسانسورهای معمولی برخوردار است و به واسطه سیستم هیدرولیکی کنترل می‌شود. نوع کارکرد این نوع از آسانسور، شبیه آسانسورهای معمولی است.

آسانسور هوم لیفت به دلیل اینکه امنیت بسیار بالایی دارد و امکان سقوط در آن تقریبا صفر می‌باشد، بسیار پرطرفدار است و توانسته است دغدغه و نگرانی‌های بسیاری را برطرف نماید.

ویژگی‌های آسانسور هوم لیفت

اجزاء تشکیل دهنده بالابر فروشگاهی هیدرولیکی

  1. مصرف برق در این آسانسورها بسیار پایین است از این رو سبب استقبال مشتریان می‌شود. میزان مصرف برق حدود 40 درصد کمتر از آسانسورهای معمولی است.
  2. از دیگر ویژگی‌های این آسانسور، امنیت بالا می‌باشد و احتمال سقوط در آن تقریبا صفر است.
  3. آسانسور هوم لیفت بسیار کم صدا است و به دلیل حرکت یکنواخت آن، آرامش فراهم می‌نماید.
  4. آسانسور خانگی فضای کمی را اشغال می‌کند و ابعاد این آسانسور به نسبت آسانسور معمولی بسیار کمتر است.
  5. از دیگر ویژگی‌های این آسانسور می‌توان به قیمت مناسب آن اشاره نمود و این بهترین ویژگی برای کسانی است که بودجه کمی دارند و قصد تامین رفاه را دارند.

کاربردهای هوم لیفت

lift zhiyar sanat mahour number one 34

  • برای افرادی که در منازل دو طبقه زندگی می‌کنند، استفاده از تجهیز و بالابری که زحمت بالا رفتن از پله را کم کند، بسیار ضروری است. در این ساختمان‌ها امکان نصب آسانسور معمولی وجود ندارد از این انتخاب آسانسور خانگی خوم لیفت بهترین گزینه است.
  • در برخی از ساختمان‌های پزشکی، کلینیک‌ها، فیزیوتراپی‌ها، خانه سالمندان و… نصب و اجرای هوم لیفت بشدت مورد نیاز است.
  • در منازل و ساختمان‌هایی که امکان نصب آسانسور در آن از پیش، فراهم نشده است، استفاده از آسانسور هوم لیفت بسیار ضروری است.
  • در خانه‌های دوبلکس، استفاده از هوم لیفت به دلیل رها شدن از پله‌ها، در تامین آرامش تاثیرگذار است.

انواع هوم لیفت

انواع هوم لیفت

آسانسورهای خانگی یا هوم لیفت، به دسته‌های مختلفی برحسب سیستم حرکتی، طراحی داخلی و طراحی بیرونی گروه بندی می‌شوند.

از لحاظ سیستم حرکتی، نوع هوم لیفت با سیستم کششی گیرلس مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ساختمان‌های دارای ارتفاع متوسط، بالابر کششی گیربکس نصب می‌شود و در ساختمان‌های کم ارتفاع، هوم لیفت هیدرولیک گزینه مناسبی می‌باشد.

دسته بندی براساس طراحی داخلی بالابر، نوع طراحی می‌تواند ساده باشد و کابین در آن قرار داده نشود. در این نوع از طراحی، از سیستم غیر هیدرولیک استفاده می‌شود که از قیمت آسانسور پایین‌تری برخوردار است. در مقابل، در نوع کابین دار، برای بالابر هیدرولیک کابین طراحی می‌گردد که نقش بسیاری در تامین امنیت دارد.

در نوع  طراحی نمای بیرونی هوم لیفت، از شیشه، استیل و یا پی وی سی استفاده می‌شود که نوع هوم لیفت شیشه‌ای، از جلوه گری و زیبایی بسیار زیادی برخوردار است.

مزایای استفاده از هوم لیفت

برخورداری از آسانسور خانگی در زندگی شهری دارای مزایای بسیاری است چرا که یکی از ضروری‌ترین و به صرفه‌ترین تجهیزات در زندگی است. از این رو در شرکت ژیار صنعت، همواره تلاش شده است تا بواسطه طراحی مناسب، بهترین و اصولی‌ترین ابعاد و کیفیت آسانسور خانگی هوم لیفت ارائه گردد.

به طور کلی مزایای استفاده از هوم لیفت عبارت است از:

  • تعمیر و نگهداری آسان و کم هزینه
  • فراهم نمودن رفاه و آسایش ساکنین
  • عدم نیاز به موتورخانه
  • استفاده از برق تکفاز
  • عدم نیاز به حفر چاه
  • استهلاک پایین و طول عمر بالا
  • افزایش ارزش ملک

مشخصات فنی هوم لیفت

  1. بالابرهای خانگی مجهز به سیستم پاراشوت یا ضد سقوط هستند و احتمال سقوط صفر درصد است.
  2. میزان ظرفیت جابجایی بالابرها حدود نفر و  500 کیلوگرم است.
  3. این بالابرها مجهز به حسگر پوششی می‌باشد.
  4. مقدار سرعت جابجایی و بالا و پایین رفتن آن متوسط است.
  5. هوم لیفت دارای ریموت، شاسی و روشنایی است.
  6. درب‌های آسانسور خانگی مجهز به قفل برقی می‌باشد.

قیمت هوم لیفت

قیمت آسانسورهای هوم لیفت شرکت ژیار صنعت ماهور، برحسب معیارهای مختلفی همچون نوع آسانسور، ابعاد، موتور، ارتفاع و موارد دیگر مورد بررسی قرار می‌گیرد. علاوه بر این موارد، هزینه نصب و راه‌اندازی نیز جدا محاسبه می‌گردد.

به منظور اطلاع از قیمت آسانسور هوم لیفت و دریافت لیست قیمت، می‌توانید با کارشناسان شرکت ارتباط بگیرید و دریافت مشاوره نمایید.  

ژیار صنعت

ژیار صنعت

شرکت ژیار صنعت به صورت تحصصی در زمینه تجهیزات و دستگاه‌های لجستیکی ، بالابری و درب‌های اتوماتیک و هوشمند خدمات و محصول در سرتاسر کشور ارائه می‌دهد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
صادق
 آزادی ور
صادق آزادی ور

سلام وقت بخیر من نیازمند یک هوم لیفت برای دوبلکس روی همکف هستم، با ارتفاع 8 متر و سه ایستگاه چطور سفارش بدم؟

حیدر
 همت
حیدر همت

سلام وقت بخیر بالابر قیچی مدل s دارین؟