مشاوره رایگان : 09190809755 و 02191097275
lifting wheel

چرخ بالابر دستی که به نام گاری دستی نیز معروف است، برای حمل بار در فروشگاه‌ها و انبارها مناسب می‌باشد. این محصول دارای طراحی جالبی است و دارای یک کفی متحرک است که این فرصت را فراهم می‌کند تا بارهای سنگین را از روی هر سطحی تا ارتفاع حدود 1.5 متر به سمت بالا یا پایین جابجا کند.

کلیه این مراحل به واسطه یک هندل تعبیه شده در روی چرخ دستی صورت می‌گیرد. شرکت ژیار صنعت ماهور انواع چرخ بالابر دستی را متناسب با نیاز کاربر، قیمت مناسب و در ابعاد مختلف طراحی و تولید می‌نماید. 

 

چرخ بالابر دستی

چرخ بالابر دستی قابلیت تحمل وزن تا 120 کیلوگرم را دارد و تا ارتفاع حدود 1.5 متر برحسب نیاز کاربر، قابلیت جابجایی دارد. یک اهرم دنده‌ای در قسمت بالای محصول قرار می‌گیرد و بواسطه یک سیم بکسل، کفی را به سمت بالا و پایین هدایت می‌کند. شایان ذکر است که ابعاد این محصول، متناسب با نوع نیاز کاربر قابلیت تغییر را دارد. 

چرخ  بالابر دستی جک دار

چرخ بالابر دستی جک دار محصولی بسیار کاربردی است و در اماکنی همچون کارخانجات، صنایع گوناگون، آشپزخانه‌ها و… مورد استفاده بسیار زیادی قرار می‌گیرد و به طور کلی ابزاری بسیار مناسب به ویژه در صنعت مونتاژکاری، کار در ارتفاع و بالا بردن اجسامی است که برای کاربر دشوار می‌باشد. 

چرخ دستی بالابر جک دار

 

محتوای مرتبط: معرفی میز هیدرولیک قیچی

مشخصات چرخ بالابر دستی جک دار

چرخ بالابر دستی جک دار، گزینه‌ای بسیار مناسب برای حمل و جابجایی در انواع مصارف اعم از صنعتی، کارخانجات، انبارها، آشپزخانه‌ها و… می‌باشد که از یک جک هیدرولیکی برای بالا بردن و جابجایی استفاده می‌شود. 

این محصول بسیار کاربردی دارای ابعاد استاندارد 50*100*1 می‌باشد و از وزن 120 کیلوگرم برخوردار است. قطر چرخ 7/12 سانتی‌متر است و دارای خدمات پس از فروش به مشتری نیز می‌باشد. برای دریافت اطلاعات و مشاوره می‌توانید با کارشناسان مجموعه ارتباط بگیرید. 

انواع بالابر دستی

قیمت چرخ بالابر دستی

چرخ بالابر دستی قابلیت استفاده بسیاری اعم از فروشگاه‌ها، انبارها و… می‌باشد که از استحکام بالا و نحوه طراحی منحصر به فردی برخوردار است. برای دریافت قیمت چرخ دستی بالابر و مشاوره پیش از خرید می‌توانید با کارشناسان شرکت ژیار صنعت ماهور ارتباط بگیرید. 

ژیار صنعت

ژیار صنعت

شرکت ژیار صنعت به صورت تحصصی در زمینه تجهیزات و دستگاه‌های لجستیکی ، بالابری و درب‌های اتوماتیک و هوشمند خدمات و محصول در سرتاسر کشور ارائه می‌دهد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها