مشاوره رایگان : 09190809755 و 02191097275
بالابر وینچی

انواع بالابرها به منظور راحتی و سهولت در کسب و کارها طراحی و تولید می‌شوند. یکی از انواع پرکاربرد بالابر، بالابر وینچی است که کاربرد بسیاری در صنایع مختلف دارد. 

لازم است راجع به اجزا و کاربردهای بالابر وینچی اطلاعات دقیق‌تری داشته باشید. از این رو در این مقاله به ذکر جزئیات بیشتری می‌پردازیم. شرکت ژیار صنعت ماهور، در زمینه ساخت بالابر وینچی و عرضه انواع آن به سراسر کشور و برای صنایع مختلف دارای سالها تجربه می‌باشد.  

 

بالابر وینچی چیست؟

یکی از انواع پرکاربرد بالابرها، بالابر وینچی است که برای حمل و جابجایی نفرات در طبقات مختلف کاربرد دارد. باتوجه به اینکه انواع بالابر وینچی، طراحی‌های مختلفی دارند، در نتیجه هر یک کاربری مخصوص به خود را دارند و در مکان‌هایی همچون مغازه، فروشگاه، کارخانجات و… مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شایان ذکر است که از بالابر وینچی در ارتفاعات مختلف استفاده می‌شود و میزان ظرفیت باری آن‌ها بین 50 کیلو تا 10 تن می‌باشد. موتور بالابر وینچی بسیار قوی و پرقدرت است که بواسطه آن، حمل و جابجایی وسایل و افراد بسیار آسان‌تر می‌باشد.

انواع بالابر وینچی

بالابر وینچی دارای انواع مختلفی است که در این بخش به ذکر و معرفی هر یک می‌پردازیم.

انواع بالابر وینچ

بالابر وینچی مغازه

در مغازه‌ها از بالابر مغازه وینچی برای حمل بار و افراد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بالابر وینچی خانگی

از بالابر خانگی وینچی در منازل مورد استفاده قرار می‌گیرد اما به نسبت به بالابرهای هیدرولیکی خانگی، از جایگاه پایین‌تری برخوردار می‌باشند.

بالابر وینچی فروشگاهی

از بالابر وینچی فروشگاهی برای حمل و جابجایی افراد و بار در طبقات مختلف استفاده می‌شود.

بالابر وینچ فروشگاهی

بالابر وینچی ساختمانی

از بالابر ساختمانی وینچی غالبا در ساختمان‌های در حال ساخت برای جابجایی افراد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بالابر وینچ ساختمانی

بالابر وینچی صنعتی

در انواع کارخانجات و صنایع مختلف، بالابر صنعتی وینچی کاربرد دارد. شایان ذکر است که این نوع بالابرها دارای موتور قدرتمندترین به نسبت سایر بالابرها می‌باشند.

بالابر وینچ صنعتی

بالابر وینچی برقی

یکی از انواع بالابرها، بالابر برقی وینچی است که با استفاده از جریان برق موجبات جابجایی و حمل بار و افراد را بین طبقات مختلف فراهم می‌نماید.

مشخصات بالابر وینچی

1. قابلیت جابجایی بارهای سنگین تا ارتفاع 6 متر را دارد.
2. با برق تکفاز کار می‌کند.
3. دارای سنسور نوری در زیر کفی برای تشخیص اجسام می‌باشد.
4. امکان تغییر سرعت را با استفاده از گیربکس دارد.
5. امکان و قابلیت طراحی برای طول مسیر تا 10 متر را دارد.

ساخت بالابر وینچی

فرآیند ساخت بالابر وینچی در شرکت ژیار صنعت براساس مشخصات و ویژگی‌های ارائه شده توسط مشتریان انجام می‌شود. هنگامی که مشتری یکی از انواع بالابر را سفارش می‌دهد، در قدم ابتدایی، کارشناس تکنسین به محل اعزام می‌گردد و محل نصب بالابر وینچی را بررسی می‌نماید.
پس از اینکه روند اندازه گیری به لحاظ ابعاد کابین، ارتفاع، وزن، کفی بالابر و… انجام شد، ساخت دستگاه آغاز می‌شود که فرآیند ساخت دستگاه بالابر، معمولا 10 روز کاری زمان می‌برد.

بیشترین موارد استفاده از بالابر وینچی، در فروشگاه‌ها و اماکن تجاری است که در این فضاها، جابجایی و حمل وسایل در بین طبقات به کررات انجام می‌شود.

نصب بالابر وینچی

پس از اینکه مراحل طراحی و ساخت بالابر وینچی به پایان رسید، نوبت به نصب بالابر وینچی در محل از پیش تعیین شده می‌باشد. شرکت ژیار صنعت با برخورداری از بهترین و ماهرترین نصابان، خدمات نصب را در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارائه می‌دهد.

قیمت بالابر وینچی

هزینه و قیمت بالابر وینچی براساس عواملی همچون ابعاد، نوع عملکرد، ارتفاع، کابین و … دارد. برای دریافت اطلاعات راجع به قیمت بالابر وینچی، با کارشناسان ژیار صنعت ماهور ارتباط بگیرید.

ژیار صنعت

ژیار صنعت

شرکت ژیار صنعت به صورت تحصصی در زمینه تجهیزات و دستگاه‌های لجستیکی ، بالابری و درب‌های اتوماتیک و هوشمند خدمات و محصول در سرتاسر کشور ارائه می‌دهد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها