مشاوره رایگان : 09190809755 و 02191097275
بالابر در جایگاه سوخت

بالابرها تجهیزاتی هستند که در بسیاری از حوزه‌های مسکونی، تجاری و صنعتی به منظور حمل انسان یا بار، انجام کار در ارتفاع، انتقال بار در خطوط تولید در طبقات مختلف، تخلیه بار و… کاربرد دارد.

از جمله کاربردهای انواع بالابر، کاربرد بالابر در جایگاه‌های سوخت است. با توجه به این امر که جایگاه‌های سوخت به صورت 24 ساعته و شبانه‌روزی فعال هستند، در صورت نیاز به انجام تعمیرات و نصب لوازم، بهترین گزینه استفاده از بالابر است که تمامی کارها در سریع‌ترین زمان ممکن اجرا می‌گردد. در ادامه این مطلب از وب سایت ژیار صنعت به بررسی کاربرد بالابر در جایگاه‌های سوخت می‌پردازیم.

کاربرد بالابر در جایگاه‌های سوخت

استفاده از بالابرها در جایگاه سوخت، به جای داربست گزینه بسیار مناسبی است چرا که دارای کاربردها و فوائد بسیاری است از قبیل:

  • نصب و تعمیر دوربین‌های مداربسته
  • نصب و تعمیر انواع روشنایی اعم از چراغ و پروژکتور
  • نصب تابلوهای مورد نیاز در جایگاه سوخت
  • رنگ آمیزی سقف و ستون
  • نصب تابلوهای تبلیغاتی

شرکت ژیار صنعت به عنوان بزرگ‌ترین طراح و تولید کننده انواع بالابرها با بیش از چندین دهه سابقه در حال فعالیت می‌باشد. جهت کسب اطلاعات و دریافت مشاوره از طریق شماره‌های درج شده با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

 

کاربرد بالابر در جایگاه سوخت

ژیار صنعت

ژیار صنعت

شرکت ژیار صنعت به صورت تحصصی در زمینه تجهیزات و دستگاه‌های لجستیکی ، بالابری و درب‌های اتوماتیک و هوشمند خدمات و محصول در سرتاسر کشور ارائه می‌دهد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مجتبی
 دستغیب
مجتبی دستغیب

سلام یک بالابر میخواستم برای کندن چاه به عمق 35 متر واسه یه پروژه پیمانکاری، ممنون میشم راهنماییم کنید.

قاسم
 عسگری
قاسم عسگری

سلام برای بارگیری وانت بالابر میخواستم لطفا کمکم کنید.