مشاوره رایگان : 09190809755 و 02191097275
کاربرد بالابرها در انبار

کاربرد بالابر در انبارها اعم از خانگی، صنعتی، تجاری و… بسیار گسترده است. بالابر ها با توجه به نوع حوزه‌ای که مورد استفاده قرار می‌گیرند، دارای انواع مختلفی می‌باشند اعم از بالابر انبار خانگی، بالابر انبار صنعتی، بالابر انبار فروشگاهی، بالابر انبار تجاری و…

از انواع بالابر ها برای حمل و جابجایی بار، لوازم، افراد و… استفاده می‌شود. از جمله رایج‌ترین کاربرد بالابرها، استفاده از آن برای جابجایی وسایل سنگین در انبار لوازم خانگی است که از پرکاربردترین تجهیزات در این حوزه می‌باشد. در ادامه این مقاله از وب سایت ژیار صنعت ماهور به بررسی کاربرد بالابر در انبارها می‌پردازیم.

کاربرد بالابر در انبارها

کاربرد بالابر در انبارها

بالابر در انبارها تاثیر بسیار زیادی در افزایش کارایی انبار و حمل و جابجایی صحیح بار و کالاهای سنگین دارد. از جمله مزایای استفاده از بالابر در انبارها این است که می‌توان میزان ارتفاع را بر حسب شرایط و موقعیت تنظیم نمود. به عنوان نمونه بالابرهای مورد استفاده در انبارهای صنعتی به نسبت بالابرهای انبارهای خانگی متفاوت هستند و از کاربردهای مختلفی نیز برخوردارند. کاربرد هر یک از این بالابرها، بر اساس شرایط محیط، اندازه بار و نوع آن معین می‌گردد.

کاربردهای بالابر در انبار لوازم خانگی

کاربردهای بالابر در انبار لوازم خانگی

در انبار لوازم خانگی از بالابر عمدتا برای جابجایی وسایل سنگین منزل و افراد استفاده می‌شود. از میان انواع بالابرها، بالابر هیدرولیکی از جمله پرطرفدارترین و کاربردی‌ترین انواع بالابر است. این نوع از بالابر به دلیل مزیت‌هایی که دارد سبب شده تا تبدیل به یکی از مطلوب‌ترین و محبوب‌ترین بالابرها شود.

بالابر هیدرولیکی

نحوه کار بالابر هیدرولیکی بدین صورت است که هنگامی که قصد جابجایی وسیله‌ای را دارید، پس از اینکه موتور بالابر روشن شد، ماده به لوله‌ها وارد می‌شود و فشار هیدرولیکی ایجاد شده به صفحه بالابر منتقل می‌گردد در نتیجه بار یا وسیله مد نظر جابجا می‌شود. لازم به ذکر است که این نوع از بالابرها با توجه به نوع نیاز و کاربرد طراحی می‌گردند.

به طور کلی کاربردهای بالابر در انبار لوازم خانگی عبارت است از:

  • جابجایی وسایل سنگین
  • نصب تجهیزات دوربین مدار بسته
  • نیاز به نگهداری مواد و وسایل
  • بیشتر به دنبال توسعه کسب و کار
  • سهولت شمارش کالاها در طبقات انبار برای سرعت بخشیدن به کار
  • نصب و تعمیر دستگاه‌های تهویه
  • نصب تجهیزات روشنایی
  • نظافت انبارهای با ارتفاع بسیار

کاربردهای بالابر در انبار لوازم صنعتی

کاربردهای بالابر در انبار لوازم صنعتی

از بالابر در محیط‌های صنعتی همچون کارخانه، کارگاه، صنایع معدن، ساختمانی و کشتی سازی استفاده می‌شود که فوائد و مزایای بسیاری نیز دارد.

از بالابر در امور مربوط به صنعت به منظور جابجایی بار و وسایل سنگین مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از مزایای استفاده از این بالابر این است که به راحتی می‌توان در انواع محیط‌های صنعتی به ارتفاع مدنظر دسترسی پیدا نمود. بالابر در انبار لوازم صنعتی تبدیل به یک ابزار حیاتی و یکی از بهترین راهکارها به منظور جابجایی تجهیزات و وسایل سنگین می‌باشد.

کاربردهای بالابر در انبار لوازم صنعتی عبارت است از:

کاربردهای بالابر در انبار لوازم صنعتی عبارت است از:

  • حمل بار و وسایل با سرعت بالاتر
  • افزایش امنیت به دلیل حمل توسط بالابر
  • افزایش قیمت محیط صنعتی به واسطه داشتن بالابر
  • جلوگیری از ورود آسیب به کالاها و محصولات

سخن پایانی

بالابرها از جمله تجهیزاتی هستند که در تمامی مراکز خانگی، صنعتی، بالابر فروشگاهی، تجاری و… برای جابجایی در ارتفاع مورد استفاده بسیار زیادی قرار می‌گیرند. هر یک از آن‌ها، انواع مختلفی دارند که بر حسب نوع کاربری و نیاز طراحی و سفارشی سازی می‌شوند. خرید بالابر باید با توجه به نوع کاربرد بالابر در انبارها انجام گیرد.

سئوالات متداول

بیشترین سئوالات و پاسخ ها آن

سازندگان بالابر طول عمر بالابر را بر روی دستگاه درج می کنند اما هر چقدر هنگام استفاده از بالابر دقت بیشتری داشته باشیم سبب افزایش عمر بالابر می شود.

مدت زمان خرید و طی کردن این مراحل در قدم اول به سفارش مشتری بستگی دارد زیرا سفارشات مشتری تعیین کننده نوع بالابر است که با توجه به کاربرد آن، سازندگان مشخص می کنند که از چه نوع تجهیزات برای ساخت بالابر استفاده کنند.

در گام اول ثبت سفارشات مشتری توسط کارشناسان مجموعه انجام می شود. در مرحله بعدی کارشناسان نصب بالابر بازدید از محل مورد نظر را انجام می دهند. سپس سازندگان بالابر اقدامات تهیه و ارسال بالابر به محل نصب را به انجام می رساند و در آخر طبق نظر مشتری نصب بالابر را به دقت بالا به انجام می رسانند.

ژیار صنعت

ژیار صنعت

شرکت ژیار صنعت به صورت تحصصی در زمینه تجهیزات و دستگاه‌های لجستیکی ، بالابری و درب‌های اتوماتیک و هوشمند خدمات و محصول در سرتاسر کشور ارائه می‌دهد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمدحسین
 کاکاوند
محمدحسین کاکاوند

سلام، هزینه بالابر برای طبقه 3 با 2 توقف و ظرفیت 4 نفر چقدر می شه؟ ابعاد 110*80 می خوام.