مشاوره رایگان : 09190809755 و 02191097275
دستگاههای بارگیری

در این مقاله از وب سایت ژیار صنعت به بررسی روش‌های بارگیری صحیح یک کامیون حمل بار می‌پردازیم. توجه به اصول بارگیری و ایمنی سبب می‌شود تا از بروز بسیاری از خطرات و صدمات مالی جلوگیری شود.

تجهیزات مختلفی در این زمینه کارامد هستند که می‌توان از میان آن‌ها به ترولی، تسمه و… اشاره نمود. کامیون حمل بار یکی از مهم‌ترین عناصر بارگیری است که در صورتی که اصول بارگیری صحیح توسط کامیون حمل بار رعایت شود، خطرات و فجایعی پیش نمی‌آید. 

بارگیری صحیح کامیون

لازم است پیش از بارگیری صحیح کامیون به این موضوع دقت داشته باشید که تجهیزات ایمنی و مهار در کامیون وجود داشته باشد. از این رو با رعایت موارد اصولی بارگیری می‌توان از احتمال بروز حوادث کاست. 

جرثقیل حمل بار

تجهیزات ایمنی بارگیری صحیح کامیون

برای بارگیری کامیون حمل بار نیاز به استفاده از تجهیزات و لوازم مخصوص برای انتقال کالا به داخل کامیون وجود دارد که برحسب مورد، این تجهیزات متفاوت می‌باشند. 

محتوای مرتبط: بالابر هیدرولیکی چیست؟

تجهیزات بارگیری 

  • انواع قلاب‌ها و سطوح بالابر
  • ابزارهای تخلیه و بارگیری
  • سبدها، چرخ دستی و گاری
  • نوار نقاله و سطوح چرخی و ساچمه‌ای
 
 
 

نقاله باربری

تجهیزات حمل اثاثیه 

  • جرثقیل
  • نقاله و واگن برقی
  • لیفتراک و تجهیزات مکانیکی

لیفتراک

 

روش بارگیری کامیون

از جمله مهم‌ترین و اصلی‌ترین نکاتی که هنگام بارگیری صحیح کامیون باید مورد توجه قرار گیرد، توجه به نحوه چیدمان لوازم است. رعایت اصول بارگیری صحیح کامیون حمل بار سبب می‌شود تا خسارات و صدمات کاهش یابد در نتیجه هزینه کلی بارگیری نیز کم می‌شود. 

بارگیری کامیون

برای دریافت مشاوره و اطلاعات لازم راجع به روش‌های بارگیری صحیح یک کامیون حمل بار با کارشناسان شرکت ژیار صنعت ماهور ارتباط بگیرید. 

 
ژیار صنعت

ژیار صنعت

شرکت ژیار صنعت به صورت تحصصی در زمینه تجهیزات و دستگاه‌های لجستیکی ، بالابری و درب‌های اتوماتیک و هوشمند خدمات و محصول در سرتاسر کشور ارائه می‌دهد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها