مشاوره رایگان : 09190809755 و 02191097275

جک هیدرولیک فیلتر پرس از ابزار آلات مهم صنعتی است که به دلیل کاربردهای فراوانی که دارد، در بازار از تقاضای بسیاری برخوردار است. بازار خرید و فروش جک پرس هیدرولیک از رونق بسیاری برخوردار است و نوع کیفیت ساخت آن از دید مصرف کنندگان بسیار حائز اهمیت است.

قیمت مناسب جک پرس هیدرولیک یکی از پارامترهای اساسی هنگام خرید این محصول است از این رو برای اطلاع از نحوه خرید و قیمت جک پرس هیدرولیک از طریق راه‌های ارتباطی با کارشناسان شرکت ژیار صنعت ماهور ارتباط بگیرید.

جک پرس هیدرولیک با ابعاد و ارتفاع مختلف به صورت سفارشی

بالابر خانگی یا مسکونی

دیگر مشخصات

  • ظرفیت بار از یک نفر تا ده نفر قابل اجرا هست.
  • به صورت هیدرولیکی و گیربکسی عرضه می‌شود.
  • برای منزل مسکونی، فروشگاه، مغازه ، کارگاه و غیر مناسب است. 
  • استفاده از متریال مرغوب و با کیفیت در ساخت  
  • استفاده از قطعات هیدرولیکی و برقی موجودر در بازار
  • ابعاد کابین به صورت سفارشی طراحی و تولید می‌شود.
  • امکان نصب کابین و حفاظ دور تا دور
  • دارای گارانتی معتبر شرکتی به مدت 12 ماه
  • 60 ماه خدمات پس از فروش 
  • در تناژ 500 و 1000 کیلوگرم چرخ خودرویی نصب می‌شود.
  • جهت ارتقاء محصول امکان تغییر بدون اطلاع قبلی وجود دارد.

برخی از مشتریان نام آشنا که از ما خرید کرده اند

گالری عکس محصولات جک پرس هیدرولیک

سئوالات متداول

بیشترین سئوالات و پاسخ ها آن

جک پرس هیدرولیک کاربرد های مختلفی دارد از جمله: پالایشگاه‌ها، حفاری‌ها، صنایع زیر زمینی، برج سازی و معماری، کلیه وسایل نقلیه و … کاربرد دارد.

پرس هیدرولیک امکان بلند کردن انواع ماشین‌ها و دستگاه‌های سنگین را دارد.

جک هیدرولیک فیلتر پرس

جک فیلتر پرس درواقع وسیله و ابزاری است که بر روغن موجود بر استوانه، نیرویی وارد می‌شود و این نیرو سبب می‌شود تا روغن غیرقابل تراکم به استوانه منتقل گردد. این روغن منتقل شده از طریق اعمال فشار بر روی پیستون استوانه بزرگ، تا بار روی استوانه بلند شود. نوع مکانیسم عملکردی ماشین‌ها همچون جرثقیل این چنین است که کار مفید زیادی را با بازدهی بالا انجام می‌دهند.

ساختار جک هیدرولیک پرس چنین است که روغن تراکم ناپذیر، نیروی وارده بر خود را منتقل می‌کند. فشاری که بر پیستون وارد شده، پیستون را به طرف بالا می‌راند. دسته جک اهرم نوع دوم است که مزیت مکانیکی مخصوص به خود را دارد و نیروی محرک را افزایش می‌دهد.

انواع کاربرد جک پرس هیدرولیک

جک هیدرولیک فیلتر پرس به طور گسترده در اغلب صنایع کاربرد دارد. به طور کلی این ابزار در صنایع زیر دارای کاربرد می‌باشد:

  • پالایشگاه‌ها
  • حفاری‌ها
  • صنایع زیر زمینی
  • برج سازی و معماری
  • کلیه وسایل نقلیه
  • بلند کردن انواع ماشین آلات سنگین همچون کمپرسورها و جرثقیل‌ها

 

محتوای مرتبط: معرفی بالابر هیدرولیکی

نحوه عملکرد جک هیدرولیک فیلتر پرس

از دستگاه پرس هیدرولیک به منظور متراکم کردن اشیا مختلف تحت فشار زیاد استفاده می‌شود. منبع اصلی ایجاد فشار، نیرویی است که توسط انتقال سیال هیدرولیک ایجاد می‌شود.

پرس هیدرولیک امکان بلند کردن انواع ماشین‌ها و دستگاه‌های سنگین را دارد. هم‌چنین امکان فشرده کردن اشیا بسیار محکم با نیروی کم را دارد.

ساخت انواع پرس هیدرولیک

ساخت انواع پرس هیدرولیک برای صنایع سنگین و دیگر صنایع مختلف دارای کارایی بالا و بسیار ضروری است. مراحل ساخت پرس هیدرولیک شامل طراحی اولیه، تهیه نمودن قطعات، تهیه مواد اولیه، ماشین کاری قطعات، جوشکاری، اجرای سیستم هیدرولیکی و… می‌باشد. در هنگام ساخت جک هیدرولیک پرس، مباحث ایمنی نیز باید مورد توجه قرار گیرد. به منظور دریافت اطلاعات بیشتر راجع به خرید و قیمت جک پرس هیدرولیک با کارشناسان ژیار صنعت ارتباط بگیرید.

قیمت جک پرس هیدرولیک

جک برقی و جک پالت از مهم‌ترین انواع جک پرس هیدرولیک است که هر یک از این دو نوع دستگاه، در مدل‌ها، اندازه‌ها و کاربردهای مختلفی طراحی می‌شوند. خرید جک هیدرولیک نیازمند تخصص و تجربه بسیاری می‌باشد که لازم است برای تهیه این ابزار به مراکز معتبر مراجعه نمایید.

به دلیل اینکه جک پرس هیدرولیک در انواع صنایع مختلف کاربرد دارد، انواع مختلف جک با قیمت‌های مختلفی موجود می‌باشد. قیمت جک هیدرولیک برحسب نیروی پرس، طول کورس، اندازه جک هیدرولیک، میزان کیفیت ساخت انواع پرس هیدرولیک و… تعیین می‌گردد.

برای انجام خرید و قیمت جک پرس هیدرولیک، مشاوره برای انتخاب بهترین و مناسب‌ترین جک و خرید به صرفه‌ترین نوع جک پرس هیدرولیک می‌توانید با کارشناسان مجموعه ژیار صنعت ماهور در ارتباط باشید.

ژیار صنعت

ژیار صنعت

شرکت ژیار صنعت به صورت تحصصی در زمینه تجهیزات و دستگاه‌های لجستیکی ، بالابری و درب‌های اتوماتیک و هوشمند خدمات و محصول در سرتاسر کشور ارائه می‌دهد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بهروز
 کرمی
بهروز کرمی

سلام وقت بخیر قیمت بالابر برای 3 طبقه با کشش وزن 200 کیلوگرم را لطف می کنید؟